Söndag

Jaha, jag  som trodde att jag skulle ha  lite längre sovmorgon idag, babe väckte mig tidigare än vad jag brukar gå upp! Tack älskling! Fast nu gör det inget är pigg och kry ju...

Försöker få med mig en bror ut och springa med mig! Kom på att jag inte tycker det är så kul att springa själv, speciellt inte såhär i början för jag tycker att det är jobbigt innan jag sprungit en kilometer typ.. Behöver ha mitt pepptalk!

Känns lite dumt att jag tycker det är skönt att det inte är så fint väder.. Men jag får typ solsting varje dag! Orkar vara ute och hålla på ett tag, sen kommer jag hem och sätter mig i  soffan, då är det kört!!!!  Plus att det är ju mycket skönare och lättare att springa när detär mulet, dock är det varmt ändå men det ska nog gå fin fint!

Nu ska jag käka frukost innan det blir försent och sen ska jag "surfa"(fan va fult) runt lite! Hhahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0