Ojojoj

Nu var det en dålig dag igen! Och imorgon kommer ju inte bli bättre eftersom vi åker härifrån vid halv tolv! Båten går 21.15 och det är ca 32 mil att köra men vi ska stanna och bada och så på vägen tänkte vi!

Idag har vi städat, packat och kört runt och fixat lite grejer.. Nu när vi kom hem så bakade jag en sockerkaka med de blåbär och hallon som jag lena och albin plockade i lördags...Det blev lite bär över så då gjorde jagb en paj också men lade till lite jordgubbar... Den ska jag och babe äta om en stund..

Åh vad jag längtar nu! Snart är vi på Gotland! Yes!!!

Kommentarer
Postat av: louise

Vem bär den bäst? Kika in i min blogg och rösta på den Du tycker bär den bäst! :) <3

2009-07-20 @ 23:26:11
URL: http://hhannalouise.blogg.se/
Postat av: tobbe

Hej. tittar in=) Fin och bra blogg du har och därför lämnar jag ett avtryck hos dig. Du får gärna besöka mig med!

2009-07-21 @ 03:49:10
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0