SATC - Sex and the city

Jag har älskat SATC i alla tider, sen jag såg första avsnittet! Men konstigt nog så har jag bara de sex första avsnitten.. Därför är det första jag önskar mig just SATC-boxen och den första filmen, det ska ju komma en till snart så då önskar jag mig biljettter till biopremiären i Sverige! Helst fyra, men det spelar ingen roll... Haha

Anledningen till fyra biljetter är att jag, Sara, Jazmine och Elin var på filmen förra sommaren och efter det så är det änna vi! Jag är tydligen Samantha inte i praktiken men tydligen i sinnet! Haha

Boxen kostar 599 kr och filmen 159 kr och finns i de flesta affärer där de säljer filmer!



Sen så kommer vi ju till det jag mest vill ha! Ett Carrie-halsband, fast med mitt eget namn, ett Sofie-halsband helt enkelt! Fast det är ju inte riktigt så enkelt som man kanske kan tro, man måste beställa det via internet och sen kostar det ordentligt också, ett jag hittat kostar 1200 kronor SÅ MAMMA NU VET DU VAD JAG ÖNSKAR MIG I JULKLAPP!


Det är så fint! Självklart vill jag ha det i guld!

Kommentarer
Postat av: Ljungan

Hon har absolut underbart hår på denförsta bilden! :D

2009-07-17 @ 15:50:30
URL: http://speakmywordsoutloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0