Unika Besökare

Oj vad mina besökare har gått ner under tiden jag har varit på Gotland, helt sjukt!!!

idag är det sista dagen imorgon  åker vi hem, jag har väldigt blandade känslor inför det då jag älskar att vara här, sånt lugn.. Fast man kan festa till det och hitta på hur mycket som helst också... Men det ska också bli skönt att komma hem och komma in i de såkallade rutinerna igen!

Om 20 dagar är det dags för mig att åka till Stockholm igen och då för att gå på en tredagars utbildning inför jobbet på ABC-Gruppen, sen den 24 aug är första arbetsdagen för mig! Can´t wait!

Nu har solen tittat fram igen här i Lärbro så det är väl dags attgå ut! Vi ska åka och titta på raukar och jag och babe hade tänkt åka ut till hall!

Kommentarer
Postat av: anne

kan inte du bli medlem på http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=183941? hehe (a) man kan få gratis biobiljetter & presentkort - det enda man egentligen behöver göra är att klicka lite. jag har varit medlem i en dag och redan tjänat ihop två presentkort! :D

2009-07-30 @ 20:15:14
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0