Glad Midsommar!

Nu var det då midsommar igen,ett år går verkligen fort.. för ett år sedan satt jag i glasskiosken i brunnsparken, fick sålt för 60 kr den dagen, haha, det regnade om vart annat också, sen firade vi hos Saras kompis Nella i Kortedala..

..Idag ska vi åka ner till Åsa för att fira med Emelies pappa, ska bli kul men det är lite svårt att veta vad man ska ha på sig! Kommer det regna hela tiden eller ska man ha klänning, eller vad jag tappa bort migsjälv nu... haha, jag tänkte iaf köra på klänning och fina skor från början och sedan ha med mig mina svarta jeans och något fräsigt linne, och massa tjocka tröjor då, men jag måste vara fit for fight ikväll när dansbanan öppnar!

Nu är babe snart klar ochjag har mycket kvar så¨det är väl bara att sätta igång! Vi ska förbi Karro & David innan  också för att säga hej! kommer nog inte kunna uppdatera mer idag men vi hörs imorn Ciao!

lilla Albin som inte vill något mer än att åka moppe! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0