Tiden går så snabbt

Jag kom på att snart är det en hel månad sen vi tog studenten, en hel månad!

Visst det känns som om det var typ hur längesen som helst men vad har man gjort alla dessa veckor som gått, legat och kollat på tv eller suttit vid datorn, nu får det bli uppryckningar, Anne jag kommer till dig nästa vecka!
Ingen utav oss har ju någonting att göra ändå så vi kanske kan roa varandra i några timmar och planera Britney resan!

Jag vill ta studenten igen det var en utav de bästa dagarna i mitt liv topp 3 (om man inte räknar med mina bröders ankomster till världen då!)Hahaha


Italienska lektion må tro?
Jag vet den är hur litens som helst, men det är the gang när vi var allihopa, tyvärr var vi ju inte det de sista veckorna!! :( Detta är i Berlin!


Julmarknad med UF



Saknar skolan jätte mycket, känns konstigt att man inte ska tillbaka till höstan
<3 Porthälla gymnasium 2006-2009 <3


Kommentarer
Postat av: anne

JAAA :D kom och hälsa på mig så kan vi frossa lax!!

2009-06-18 @ 17:49:11
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0