Stockholm :(

Så himla tråkigt! Alla på jobbet är i Stockholm nu och här ligger jag helt själv och är sjuk..
Ikväll var det planerat att vi skulle förfesta hemma hos Adde som jobbar på lagret, han bor i Täby.. Sen efter midnatt så skulle vi dra oss vidare till White Room... Jag såg verkligen iframemot att åka upp, precis som alla andra ggr, men nu var det maskerad och så också..

Jag är redan trött på att sitta hemma, vi har ju haft lite lugnare dagar så jag varit hemma själv lite mer denna veckan än vad jag brukar, nu är days slut också..

Jag behöver städa men orkar knappt stå upp, helvete, jag orkar inte vara sjuk.. kan inte vara borta från jobbet heller.. Hatar det här!

 

hör kanske av mig sen,      om jag orkar!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej

Fin blogg



Feeliciias.blogg.se

2009-10-30 @ 11:26:54
URL: http://feeliciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0