:D

Förlåt för att jag inte skrev något igår.. dagen och kvällen var fullspäckad!

iaf så blev det valand för mig i fredags.. Hade jätte kul och glömde bort tiden så jag som skulle åka hem tidigt kom inte hem förrän vid 4.. åkte kareoke-taxi hem! hahaha

jag hinner inte lägga upp några bilder nu men kan göra det ikväll.. vi kom dit och fick varsin goodiebag+skumpa+snittar och satte oss vid det bästa bordet, väldigt snart så var det fullt med tjejer i lokalen.. Vi fick två fina armband var, kan visa dem också sen!  men iaf efter en stund så är det någon som knackar mig på axeln och då är det Sanne eriksson som jag inte träffat sedan skolavslutningen i nian typ... hur jul som helst!
Berättar mer sen..

okej inte speciellt snygg bild men skit samma ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Lyckliga vi som har Världens vackraste dotter.Underbara tösabiten.Älskar Dig!Jättefin bild på Er flickor,Puss o kram din stolta mamma o downline

2010-02-21 @ 12:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0