Ny vecka - nya tag

Nu sitter jag hemma hos mamma i Furulund, träffade Elin J imorse och tog en frisk promenad, vid halv 11 var jag framme hos mamma och vi har ätit en sen frukost, haft lite möte kan man säga också...
Men nu bär det av in till stan för att hämta våra nygjorda pass åker  till Spanien om 13 dagar för er som inte visste, vi ska ner och bara vara mor och dotter plus  att jobba lite då ;)

Efter stan så ska vi hem till Lena för att lämna tillbaka hennes bil som mamma lånade till Sthlm i helgen!  Älsklingen slutar om 5 min så efter rundturen så ska jag hem och städa med honom... Imorgon ska jag träna som få.. Tråkigt att gå själv bara, får fjäska med min bror tror jag! hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0