Åh

Barnsliga människor det finns runt om kring, blir så trött, folk dör runt omkring oss men ändå ska man orka bråka om att ha 22 årsfest typ, jag bara undrar vad är så jävla viktigt med att man fyller 22?? Och andra som bara svansar efter, åh väx upp.. Ni kallar er vuxna men man måste ändå fira sin födelsedag som att man är 14. Lägg av, och så firar man den en vecka förtidigt, vill man bli gammal eller? Tycker bara att allt är så jävla onödigt, säg sorry och avboka, det är så man gör det! 

Jag tycker att man ska klara sig själv så långt det går, man ska inte be alla om hjälp hela tiden, om man flyttar så flyttar man och kanske att ens familj hjälper till, men det räcker. Ska man lämna eller hämta sina barn så gör man det, man skaffar inte barn för att ha barnvakt, ha något att bråka om eller att hålla fast någon. och egentligen så skaffar man ju inte barn man får dem.

Tycker att det är så orättvist att visa inte kan få barn när andra får det och inte kan ta hand om dem, eller att man bråkar om små saker när andra dör omkring.  Och det värsta alla som lägger sig i andras business. LÄGG AV
Åh nu fick jag ur mig lite, kommer väl få massa skit för det här men vet ni, i dont care.. Jag lever mitt liv så gör så ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0