Onsdag 8 september 2010

Hej på er allesammans! ;D

Nu är det hög tid att jag sätter mig framför böckerna igen och tar tag i dem, har tänkt att jag ska göra klart en inlämningsuppgift som är tills på måndag, skadar ju inte att ligga lite före och så känns det inte nu.. Man märker att det var ett tag sen man pluggade nu, det går inte in lika lätt, jag läser väldigt fort också så det är inte alltid jag fattar vad jag läst! känns toppen haha.. nä men det brukar bli så i början på böckerna sen kommer man in i hur de skriver mm..

Emelie kommer strax hit för att låna min dator för att skriva cv och söka jobb.. hoppas hon förstår att jag måste plugga samtidigt! Viktigt viktigt!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0